Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa gestaltlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun site analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ilave etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve nazarıitibar alanları kabil bileğmedarımaişetkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların medarımaişetletmeniz midein farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mualla etkinliği, reva maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğmedarımaişetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle müşterek bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa radde cesim rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Bili ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş süreçlerini bileğmedarımaişettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme fail yıllarda internet site çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir husus henüz var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çalışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin hakikat finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin vakit süresince üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî yanınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine bentlı. Doğrusu sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, böylece mergup akıbetları vermemektedir.