Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda ülke düz kıkırdak dokunun zamanla aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye kafalayabilir. Bu vaziyet vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çırefikar. 40 yaşın üstündeki bireylerde elan okkalı görülür. üste ağır sıklet eşya hamil olmak kadar güçlü fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, elan okkalı rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da omurga nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve kafaparmak eklemleri etkilenir. Evetşın artması, aşırı kiloluluk, eklemlerin aşırı kullanımı ve genetik yatkınlıklar riski zaitrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Iyi bol akarsu tüketin. Su, eklemlere bindi sağlamlar. Bu yüzden her devir en az 8 çamçak akarsu içmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran kadar ali kalsiyumlu besinler de, kemik sağlamlığına katkı sağlamlar. Sebze ve kâr tüketin. Kemik sağlamlığı için, vitamin ve minerallerin dengeli bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri ali olan sebze ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Evetğlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvansal proteinlerin okkalı çekicilikı sonucunda idrarla müşterek kalsiyum atımını zaitrır. Kemik sağlamlığını gözetmek için kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kadar protein itibarıyla gösterişli bakliyatları beslenmenize ekleyin. Evetğlı balık tüketimini zaitrın. Omega 3 itibarıyla gösterişli olan yağlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kadar balık türlerinin tüketimi, kemik sağlamlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çay için. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye olduğu için, kemiklere bindi olur. üste kireçlenmeden kaynaklanan ağrılara ve şnöbetkinliğe de dobra gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Meydana getirilen açıklıkştırmalara için kâr ve sebze itibarıyla gösterişli beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin ruhlu dahişeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve zerrinmsak kadar sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.